.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادبود معاونت عمرانی استانداری گلستان شد
با پیشنهاد اجواد قناعت، استاندار گلستان و تایید وزارت کشور، عبدالرضا دادبود به عنوان معاون جدید عمرانی استانداری گلستان منصوب و فردا صبح با حضور مقامات وزارت کشور معارفه خواهد شد ...
دادبود معاونت عمرانی استانداری گلستان شد

معاونت جدید عمرانی استانداری گلستان طی حکمی از سوی وزیر کشور منصوب شد.

به گزارش شمال نیوز، به پیشنهاد جواد قناعت، استاندار گلستان و تایید وزارت کشور، عبدالرضا دادبود به عنوان معاون جدید عمرانی استانداری گلستان منصوب شد.

مراسم معارفه دادبود قرار فردا صبح در محل استانداری گلستان با حضور مقامات وزارت کشور برگزار شود.

گفتنی است دادبود امروز با مجموعه حوزه عمرانی استانداری مازندران در یک فضای صمیمی خداحافظی کرد.

دادبود یکی از فعالان و حامیان محمود احمدی نژاد در مازندران بوده که پیش از این به عنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران انجام وطیفه می کرد .

وي كه صندلي پست معاونت عمراني استانداري گلستان را تصاحب خواهد كرد در قبل از فعاليت هاي انتخاباتي رياست جمهوري دهم از انعكاس احبار رسانه هاي مازندران مبني بر انتصاب وي در سمت رياست ستاد احمدي نژاد در استان و مناصبي از اين دست انتقاد كرده بود.

پيش از اين جمشيدي و عباس زاده مديران كل حوزه استاندار و فني استانداري گلستان از سوي قناعت از مازندران رهسپار اين استان شده بودند.

البته حرف ها و حديث هاي فراواني بر سر انتصاب دادبود بر مسند معاونت عمراني استانداري گلستان در اندازه انتصاب قناعت بر مسند استانداري وجود داشته است.

پایگاه خبری شمال نیوز، پیش از این خبر رایزنی ها، برای انتصاب عبدالرضا دادبود به سمت معاون عمرانی استانداری گلستان را منتشر کرده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی 2 اسفند 1388
چرا فکر می کنید حتما حرف و حدیثی وجود دارد در حالیکه مازندرانی ها از رفتن ایشان بسیار غمگینند. ما داریم یک مدیر خوب رادر سطح استانمان از دست می دهیم
علیرضا 2 اسفند 1388
مهندس دادبود یکی از معدود مسئولین استان بود که با خلوص نیت کار کرده و بعد از انتصاب خود به سمت مدیر کل دفتر فنی استانداری مغرور نشده بود . ایشان باید در همین استان به این سمت نائل میگشتند.به هر حال مازنی ها یک مدیر دلسوز ، مردمی ، پیرو خط ولایت و متبحر در کار را از دست دادند(تسلیت میگم)
بي نام 3 اسفند 1388
به مهندس دادبود ، مردي شريف و دوست داشتني ، يك مومن واقعي ، يك مدير قابل ، يك مهندس با سواد و يك انسان شريف به تمام معنا . تبريك مي گويم كه به سمت معاون عمراني استاندار ي گلستان منصوب شدند . به گلستاني ها هم تبريك مي گويم خوش به سعادتشان.شما ميزبان فردي دوست داشتني شده ايد . داد بود بي نظير بود .
نا شناس 3 اسفند 1388
با نظرات این دوستان موافق نیستمو چون بسیاری از شهرداران و مسئولین مرتبط با آقای دادبود از عملکرد ایشان راضی نیستند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.